(縛影分享) 獨家影片 - Dirty 笠木忍2 (附DL Link)

  這部屬於獨家影片之一,是Dirty Works笠木忍特集中的片段,一會共有六段,分別穿上不同的衣服。 (內附16張圖 + 影片下載連結)



















下載連結:here

Kinbakublogger

4 則留言:

  1. 我就係講呢幾段片,十分精彩,全部係我鍾意嘅內容,唯一最可惜嘅係Dirty 工藤總喜歡張手拭布圈成幼圓條至綁嘴,我覺得冇咁好睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意成塊布覆蓋咁綁嘴,但Dirty的片真係唔多,多數係好似呢段咁,咁個個繩師都有唔同喜好既

      刪除
  2. 所以近年愛上左 MIRAGE 的作品,絕大部份係大塊布蒙嘴,當然另一主要原因係要遮住素人繩模面孔!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mirage很早期已有片,但網上可以找到的影片不多
      我只有一兩部

      刪除